Vapaa-aika ja pelailua


Perjantai ja lauantai 2-3.2 meni vissiin melko normaalisti, tai en nyt ainakaan enää muista et ois ollu jotain ihmeitä. Tää on vähän hankalaa kun ajanpuutteen vuoksi pitää kirjotella aika paljon jälkikäteen, ni unohtaa sellaset pienet hauskat jutut joista saatto aatella et pitää kirjottaa.. Tai noh, jos oikeen organisois aikansa, ni kyllähän sitä olis. Mut sit haluu vähän välillä levätä ja lukea kirjaa ja hengata muiden kanssa ja nukkua niin.. J Lauantaina tuli sit taas uus vapaaehtonen, Nicolas Ranskasta. Nyt meitä vapaaehtosia on siis minä, Maiju, Max, Amber, Marko ja Nicolas.

Koska mulla näyttää olevan tosi vähän ryhmäkuvia ihmisistä, niin saatte maisemakuvia  sen sijaan :D Tässä auringonnousu rannalla 1.

Iltapäiväaurinko tarkkailupaikan vasemmalla puolella.


Me ollaan toistaseks pelattu täällä aika vähän mitään pelejä, mutta sunnuntaina sit illallisen jälkeen pelattiin. Oltiin jo lauantaina sovittu siitä, ja pelinä oli semmonen ”kuuluisat ihmiset” –juttu, en tiedä onko sille jotain oikeeta nimeä? Mutta siis kaikki kirjottaa jonkun kuuluisan ihmisen, hahmon, eläimen tms, nimen paperille, ne sekotetaan ja kaikki ottaa yhen lapun. Idea on siis, että sen pitää olla semmonen, että kaikki tietää kyseisen henkilön/hahmon/eläimen jne. Ja sit se laitetaan otsaan niin että muut näkee mut itse ei nää, ja alotetaan kysymään kysymyksiä, joihin voi vastata kyllä tai ei. Eli olenko minä nainen, olenko minä elossa, olenko minä sarjakuvahahmo.. Jos saa kyllä vastauksen, saa jatkaa kyselyä, ei vastauksella vuoro siirtyy seuraavalle. Ja peliä pelataan niin kauan kunnes kaikki arvaa omansa oikein. Mä oon tässä pelissä niiiiin huono, koska mä en tiedä ketään :D Nytkin mulla oli Charles Chaplin, ja mulle piti antaa lopuks vielä tosi paljon vinkkejä että arvasin. Mut muuten hauska peli! J

Sovittiin sit sen pelin jälkeen, et pelataan joku päivä murhaajaa. Täällä säännöt menee niin, että tehään lappuja jossa yhessä lukee murhaaja ja loput on tyhjiä ja ne jaetaan illallisen jälkeen. Murhaajalla on aikaa vuorokausi, eli seuraavan päivän illalliseen asti, murhata joku jossain. Illallisella uhri sitten kertoo että hänet on murhattu, ja hän saa kertoa paikan, tekotavan ja ajan. Ja sitten muut yrittää arvata kuka on murhaaja. Harmi vaan, että eka yritys ei onnistunut, sillä kukaan ei murhannut ketään :D Ilmeisesti murhaaja unohti, tai jotain.. Mikäli murha jossain vaiheessa vielä kuitenkin tapahtuu, niin ilmotan ;)

Kommentit

Suositut tekstit