Työskentelyä ja gekkotutkimusta


Tiistaina 5.2 oli silleen erikoinen päivä, et sovittiin et aamujuttujen jälkeen voidaan Maxin kanssa mennä sinne läheiselle hotellille tekee töitä (hotelli on nimeltään Golden Buddha Beach Resort, tuttavallisemmin GBB). Eli mulla oli aamukävely (rannat 2 ja 3), ja Max teki kylässä lintubongausta aamulla, ja nähtiin siellä hotellilla 11 maissa. Meillä oli lounas mukana, eli tehtiin reilu pari tuntia töitä, käytiin rannalla syömässä lounas ja sit taas muutama tunti töitä ja takas kylään illalliselle. Tällaisia työpäiviä tekee mielellään..J

Illalla kun olin menossa nukkumaan seurasin sellasta hauskaa episodia gekon ja ampiaisen välillä. Tai ei se varmaan oo ampiainen, ainakaan sellanen ku Suomessa, mutta vähän samannäkönen. Täällä ne vaan ei oo yhtään aggressiivisia, mikä on hyvä, koska ne on isompia ku Suomessa :P Mutta siis, mulla oli valot päällä joten niitä ötökäitä yleensä pyörii siinä valon ympärillä, ja yks sellanen täkäläinen ampiainen oli siellä seinällä valon vieressä. Gekko oli kans siellä samalla seinällä, eli se kyttäs, uskaltaisko se mennä syömään sen ampiaisen. Me joku kerta illallisella puhtuttiin että ne gekot aina vähän tarkkailee, et millasen ötökän ne uskaltaa syödä, et ne tekee kuulemma sellasta harkintaa et onko ötökkä liian iso tai myrkyllinen jne, eli ne tavallaan arvioi omia kykyjään :D Noh, se gekko teki just sitä, se kierteli ja kaarteli ja meni välillä pois ja tuli uudestaan.. se oli niin hauskaa ja mä ootin tosi pitkään että se söis sen ampiaisen. Mut ei se sit vissiin uskaltanut kun sit se vaan hävis ja ampiainen jäi hengaamaan mun seinälle :/ Kaikenlaisia pieniä iloja täällä onkin.. :D

Ei mikään ihme ettei se uskaltanut syödä tota ötökkää.. :)

Ps. Oon muuten ihan tosi paljon jäljessä näitten päivitysten kanssa, kun kerron yli viikon vanhoja juttuja :D Koitan saada ajantasalle pian, etten huomaa sit Suomessa et puolet jutuista on kertomatta :D

Kommentit

Suositut tekstit