Krabi ja vatsatauti

Otsikko kertoneekin jo kaiken oleellisen, Krabilla vietetyt 6 yötä meni enemmän ja vähemmän kipeinä koko porukalla. Ekana iltana käytiin syömässä ja nähtiin Nuutin kaveripariskunta, ja siinä ruokailun aikana sekä Juha että Nuutti rupes voimaan vähän huonosti. Heka oli jo aiemmin samana päivänä ollut vähän huonovointinen, mutta parantui iltaa kohti. Mulla puolestaan oli ihan tosi hyvä olo ja vähän aattelin että onpas outoa, mutta mikäs tässä on ollessa. Seuraavana aamuna haettiin Hekan kanssa Juhalle ja Nuutille lääkettä apteekista ja seikkailtiin Krabilla keskenämme hyvässä voinnissa. Lääkkeet auttoi Nuuttia, mutta Juha oli vielä vähän heikossa hapessa. Illalla käytiin kolmistaan Nuutin ja Hekan kanssa syömässä, ja sielläkin vielä hämmästeltiin miten hyvä olo mulla on.. Kunnes päästiin hotellille takasin, ja rupesin samantien oksentamaan. Noniin, hyvä juttu..

Ruoka maistui vielä ekana iltana, ja oli hyvää!

Ja aamupala seuraavana päivänä, jääkahvin kera :)

Seuraavana päivänä siis Nuutti ja Heka haki mulle vuorostaan lääkettä ja makasin koko päivän sängyssä, samoin kun Juha, tosin pojat muistaakseni pääsi sinä päivänä jo illalla kaikki syömään. Mäkin yritin seuraavana päivänä lähteä aamupalalle, mut taas palasin hotellille oksentamaan sen jälkeen :(  kaikenkaikkiaan mulla meni nelisen päivää ennen kun pystyin taas syömään ja pari päivää päälle että jaksoi kunnolla tehdäkin jotain. Onneks ei kuitenkaan missään vaiheessa ollut niin huono olo tai vointi että olisi tarvinnut sairaalaan lähteä, huh! Eli mulla meni Krabilla vietetty vajaa viikko vähän ohi, mutta ei onneksi kauheasti haitannut, kun olin kuitenkin siellä jo aiemmin ollut. Ja onneksi meillä oli ihan kiva hotelli (Swiss Chalet), ja telkkari ja nettiyhteys, niin sain päiväni kulumaan.. :) Muutenhan me ollaankin oltu terveinä, lukuunottamatta Nuutin allergiaa Australiassa. Että jos jotain sairauksia piti matkalla saada niin toivottavasti se oli tuo ja loppumatka saadaan reissata terveinä.

Pojat sentään pääsi tekemäänkin jotain, mikä oli kiva ettei mennyt koko aika hukkaan. Nuutti ja Heka vuokrasi yhtenä päivänä skootterit ja ajelivat Krabilla ja lähialueilla, ja yhtenä päivänä menivät pitkähäntäveneellä Railey rannalle ja vuokrasivat sieltä kanootin. Vikana kokonaisena päivänä Juhanin oli messissä ja pojat vuokrasi oman pitkähäntäveneen ja kiersivät parit lähisaaret. Vikana iltana käytiin myös hotellin ravintolassa syömässä juustofondueta, kun olin siitä haaveillut ekasta päivästä lähtien kun olin nähnyt että sitä saa sieltä. Ihan hirveästi ei ruoka vielä maistunut, mutta oli se hyvää :) Ja sitten siirryttiinkin Bangkokiin 8.1, ja mäkin olin onneksi tolpillani eikä ollut ihan kamalaa matkustaa.


Oho, pelkkiä ruokakuvia :D noh, tässä siis juustofondue :)


Kommentit

Suositut tekstit